♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Sunday, March 14, 2010

Alamak! EXAM da dekat! :(

Pas balik sarapan, ape lagi bermula la rutin harian aku on9. :) Tergerak plak nk bukak student portal tuk cek slip exam da kuar ke blom. Amik ko!! slip da kuar. Cuak siott!!! Mule la aku xtentu arah. Ishhh.. da nk satu sem aku blaja part 4 nih, tp satu haram pon aku xtau. Mane x nye, setiap minggu aku balik, So mmg aku x study la weekend :) Takotnye!!! Da la result sem lepas teruk, so sem ni mmg kne wat yg terbaek tuk naek kan pointer. Aduh!! Kadang2 penat pon ade bile belajar nih, tp da tanggungjawabkan, kne la laksanakan jugak. Xpe nabila, abes sem nih, tinggal lagi setaun pas tuh abes la.. Leh wat bnd lain plak. :)

Ishhh.. kne kuat kan semangat n lawan segala godaan tuk balik start dr minggu dpn, ceh!! mcm boleh, asal sampai ari jumaat je menggigil abes sume badan2 aku ni nk balik. Xleh2!! Minggu dpn da bz, nk present cons tech , nk wat video nihongo ag, study ag, tgk past year ag so kne lawan segala godaan :)

Doakan saye cemerlang ye kawan2.

lots of love,hugs & kisses
♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...