♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Tuesday, March 9, 2010

nabilahazwani name diberi :)



Hai semua!! aku dak baru kat blog nih. Da beso baru skang nk terhegeh2 wat blog.heheh.. Cam lawak pon ade gak. Dule aku xsuke gile ngan blog nih, yelah, nk kne update2 la bagai~aku slalu ckp org2 yg wat blog nih gedik, nah!!amik ko!! last skali aku yg wat.hikhik.. Aku x kesah sbb bg aku gedik tuh best :)

Meh aku cite sikit sebanyak pasal diri aku nih okay!! Alaaaa..xnk nk cite aku anak no brape, skola kat mane kan??? 2 sume cite time kecik2 dulu..Skang kan da beso.

Ringkasan peribadi tuan empunya blog:

Dilahirkan di Melaka, besar sampai umur 13 tahun di Kuantan & sekarang menetap di Cheras, Selangor.

Sangat cintakan makanan :) (nikmat kot idop kalau dapat mkn)Paling minat asam pedas!

Dapat je lesen kereta, terus lupe cara nak bawak manual, so nye aku skang bawak kete auto je la..hehe

Tak berapa nak gemar bawak kereta kat area Kuala Lumpur~ Serabut.. leh darah tinggi. :)

Suke membebel kalau ade pemandu lain yang bawak kete lintang pukang (mak selalu ckp, membebel sorang2 bukan org 2 dgr..hehe )

Ramai yang xpercaya saya anak sulung. Tak tau nape....

Sangat takot pada kucing!!!! jauhkan binatang itu daripada saya

Sangat ego! :(

Sensitive orangnye, terutama sekali melibatkan orang2 yang disayangi...

Pernah pakai braces (pendakap gigi selama 2tahun)

Suke ape2 je asalkan simple & x membazir :)









lots of love,hugs & kisses
♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...