♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Saturday, March 13, 2010

Yahoo!! Berjaye hasilkan biskot batik :)

Maaf la aku wat biskot nih, semalam tp bz sikit so ari nih baru leh nk kongsi cite. Aku ngan berkobar2 nye wat kueh nih. Mule2 ingat nk bawak balik uma sewe je, tup! tup! teringat yg pakcik aku nk datang uma bawak baby rayyan. Aku pon bertambah excited la tuk menyiapkan biskot nih..:)

Senang je wat bnd nih, kire biskot nih tuk org2 yg simple a.k.a malas mcm aku leh la wat, xde la kebulur sgt kan. Masok butter, milo, serbok koko, telor, gule, susu pekat gaul hingga sebati dalam kuali dengan menggunakan api yg kecil ceeewahhhh~~~dan last skali masokkan biskot marie dan gaul lagi. Part ni yg paling aku suke bile sume2 ramuan tuh da menghasilkan bau..wahhhh! yummyyy~~ :) Pas sume2 da siap masokkan je dalam loyang n sejukkan dalam peti ais. Potong dan sedia tuk dimakan..:)



lots of love, hugs & kisses
♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...