♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Wednesday, June 23, 2010

GIGI aset terpenting ~ :)


Wahhhhh!! Mentang2 la ngah cite pasal gigi terus2 nk upload gambar ngah tersengeh mcm nangke busuk tuh~~hehe. Okeh! pagi td aku G klinik gg atas sebab ingin mencuci gigi. Untuk pengetahuan kamu kite perlu mencuci gigi di klinik setiap 6bulan ye. **ececechhhh~~ siap bg nasihat seh!** Pas cuci aku tny doktor tuh nape la gg aku nih asek berdarah je. Doktor ckp gusi saye tidak sihat! OMG!!! mmg dah agak sbb sebelom masalah ni terjadi aku mmg rajin gile makan vitamin sebagai makanan tambahan tp setelah jemu makan semua tuh aku pon tinggalkan dan ini lah akibatnye~~huhu :( Selain itu juga doktor suruh saye memasang crown(sarong gg). Crown perlu dipasang sebab gg depan saye nih dah dibuang sarafnye semase nak pasang braces dulu, kalau dibiarkan gg saye boleh jd warne hitam. Kalau tgk betol2 pon, gg aku skang da agak gelap tapi still leh disembunyikan. :) Aku pon tanye harga, setelah agak berminat. Amik kau RM 1100.00!! Setelah berbincang ngan mak, mak syorkan aku g klinik kerajaan mungkin akan dapat harga murah sikit..


Sebenarnye aku mmg seorang yg agak taksub ngan semua nih. Aku suke wat ape pon tuk kosmetik mcm gigi, muka & rambut. Kadang2 rs membazir pon ade. Tp sebelom wat ape2 keputusan aku lebih senang tuk berbincang ngan mak. Mak slalu ckp xsalah wat semua tuh, sbb badan ni kan nk pakai lama.. :) Hope dapat pasang crown tuh, sbb aku sangat xsabar tuk berkongsi pengalaman tuh ngan anda semua. :) Pesanan dr saye. Jage gigi baek2 sbb itu adelah aset yg sangat penting!! :) SMILE ALWAYS!!~~~

lots of love,hugs & kisses
♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...