♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Tuesday, June 8, 2010

New style :)


Ok x?? Saje nk tukar2 style. Fesyen nih da agak lame kot baru skang ko nk try kan nabilah...adoiiiiii~~ Tp xpe sekurang2nye try tol x?? :) Aku sebenarnye sukekan bnd yg mudah! Yg tidak memerlukan aku tuk bersiap berjam2, sbb itu semua bukan type aku. Aku ni simple & easy going. Dulu aku sangat meminati style tudung Ekin. Aku selese ngan type2 tudung yg jenis main sarong nih.hehe.. Biar la org nk ckp org yg pakai tudung mcm tuh jenis2 org malas. Do i care!!! Asal memudahkan & xpanas aku akan pakai.. Tudung kat atas tuh namenye tudung Syira. Sangat selese. First time pakai mmg la rs mcm tersembul je muke aku nih sbb bukaannye agak luas. Tp lame2 best! Selese, pandangan ku tidak dihalang lagi oleh ape2..Semuanya sangat jelas..kikiki.. (promote habis2san nih) :) Lagi satu tudung mcm nih xmemerlukan kite tuk menggosok beria~~so da jimat elektrik da di situ ye kawan2..:)

lots of love,hugs & kisses
♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...