♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Sunday, August 29, 2010

Hantuuuuu!!!!

Mengapakah gambar ini diupload dikala bulan ramadhan masih belom abes..hehehe.. Sape cakap xde hantu bulan2 posa nih. Meh nk cite meh.



Bangun je pagi tadi, mak dah cite satu cite seram kat aku ngan adik2. Seyes takot. Mak ckp malam tadi dalam pukul 11.30mlm dalam master bedroom mak nampak sorg pompuan berdiri tegak je tepi pintu. Mak aku nih rabun, so xberape nak jelas la, sape makhluk yang berdiri kat pintu tuh. Mak cakap, makin lame, makhluk tuk makin pucat. Mak dah nampak makhluk tuh jadi pucat, mak pon lambaila tangan yang membawa maksud "meh sini meh" Sekali amik kau!!!!!!!!!! Die datang betol2, mak aku ckp seyes muke die muke antu!!!huhu...Takottttttt!!~~~~~~~ Dah datang dekat, biase la makhluk2 mcm nih die akan hempap kite kan. So mak aku memang rase makhluk tuh hempap die, sampai nk naek lemas la, nasib ayah aku x tido ag, ayah aku perasan yang mak aku meronta2 so ayah kejutkan la......... Fuhhhhh!!!! nasib baek selamat!

So, kesimpulan dari cite saye, makhluk tuh bukan syaitan, sebab syaitan kan kne kurung bulan pose nih. Mungkin roh2 hamba allah yang x aman... Sekian la cerita dari saye...

lots of love, hugs & kisses
♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...