♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Monday, August 9, 2010

Tayar Kereta ku Bocor *_*

Seperti biase hari ini aku siap2 untuk ke kelas seperti biase. nak dijadikan cerita, hari ini hari isnin, so memang parking kat Fakulti FULL. Jadi tak perlu la nk bersusah payah mencari parking, aku membuat keputusan tuk terus meletakkan kenderaan di Pusat Bahasa.(amik kau~~ skema gile ayat!!)Selesai parking,kluar dari kereta dah~~heng!jeng!jeng!! tayar keretaku pancit!



Apa lagi, aku yang sememangnye cepat gelabah, dah tak boleh nak berfikiran waras. Amik telefon & terus kol my father. Ayah suruh aku mintak tolong kawan2 lelaki tuk menukar tayar(gile ke hape perempuan nak kena buat semua itu,boleh buasir kot..haha)

thanx to faiz,arep & bagong



Apakan daya lock tayar aku terlalu ketat. Arep & faiz da kehabisan tenaga untuk buka screw tuh. Susah sangat bapak aku pon datang untuk menyelamatkan keadaan dan menyelamatkan anaknye yang dah hampir 2jam berjemur kat lot parking tuh.. :)Alhamdulillah semua selesai dengan sempurna. Tayar kereta aku bocor sebab tercucuk paku~~ Sekian.

lots of love,hugs & kisses
♥ nabilahazwani ♥

1 comment:

Anonymous said...

o tedah.... xpe2...kwn2 ade tolong.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...