♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Thursday, September 16, 2010

Makan Sampai Sendat.

Fuhhhh!! Beraya sakan eh kamu2 semua.hehe. Samalah ngan yang empunya blog nih. Sana sini undangan open house, kalau tak pergi kang xtido mlm tuan rumah sbb terkilan..**perlu ke??hehe** Rendang, ketupat, masak lodeh **bukan masak londeh ye**, kuah kacang, serunding, nasi tomato, kambing panggang(poyo je kot, xlogik langsung.hehe) dan banyak lagi la makanan kat Malaysia nih. Kalau leh semua nak hidang kat tetamu. Semua2 nih, masok dalam perot. Sia2 je jage makan bulan puase ari tuh konon2 nak cantik bergaya la hari raya. Langsing gitu! tapi harammmmm!!!! Xsampai dua minggu raya sendat abes dah baju raya.hehe. Esok lusa tulat & tungging pon masih dipenuhi dgn undangan rumah terbuka. Bila dah rs diri ni gemok, baru la terasa nak balik Shah Alam cepat2. Maklomla, kat Shah Alam makanan terhad..hehe. So leh la kurus kembali ke saiz asal..:) Tapi bile diingatkan kembali assignment yang berlambak2 menanti aku kat Shah Alam tuh, SERAM pon ade nak balik..huhu.. Siyes leh gile pulun wat assignment pas raya nnt.




**Siyes, xtau dah nak merepek ape.. **


lots of love, hugs & kisses
♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...