♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Monday, September 6, 2010

SHOPPING BESAR2AN!


Tinggal lagi lebih kurang 4hari umat islam nak sambut hari raye kan!! Wah!!dah tentu2 excited gile kan. Ape lagi bile semua ahli keluarga da balik. Mak pon buat keputusan untuk keluar shopping besar2an la ari nih. Pagi2 subuh, semua kne plan ape nak beli, kol 9.00pagi dah gerak g Jalan Tuanku Abdul Rahman (Jln TAR). Awal gile kan gerak g sane, maklomla takot jem satu, mls nak rebut2 ngan org. Orang KL nih suke bangun lambat, so awal2 pagi nih xde orang nk jalan..hehehe.. Perhhhhh!!! sampai2 je, da ade rupenye manusia kat KL tuh. Siap tunggu depan pintu kedai ag yang xtahan tuh..:) Yang seronok sebab xramai orang, leh la kiteorg wat survey dulu. siap round semua kedai & pilih. dah abes round patah balik & beli.

Macam biase lah, bab2 shopping memang serah kat aku, nadia & mak je, lagi 3org hero kene la tinggalkan kat mane2..bukannye ape, lelaki nih mane la minat nak g jalan kat jalan TAR 2 kan, nak beli baju kat tempat2 air cond je.. So kene la tinggalkan, yang penting wangnya diberi~ :)Naek lengoh jugak la berjalan. Hampir tercabut jugakla kaki kurniaan tuhan nih.. **kesian kaki, penat sangat ari nih.. Thanx kaki sbb terlalu banyak berjasa**


Pusing punye pusing dalam satu ari nih, pas jalan TAR kami ke bangi plak. Akulah seorang insan yang xde baju raye. Wuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~ asal ade yang menarik hati je, mesti ade penghalang. saiz xde la, ade yang sampai RM400 sehelai. Nak wat ape pakai baju mahal2, betol x?? membazir je. Aku plak kalau boleh nak cari baju paling murah la senang cite. Yang penting lawo.. yang penting nampak berseri2 dipagi raya.heheh cewah!!!! Tapi xpe, ade lagi 3hari sebelom aku balik kampung. Akan ku manfaatkan hari2 terakhir nih tuk dapatkan jugak baju raya idaman..hehehe. Oklah sambung ag nnt. Bubye!

lots of love,hugs & kisses
♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...