♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Monday, December 20, 2010

BUKIT TINGGI =)



سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Seperti cuti2 semester yang sebelum2 ini, bercuti satu family adalah salah satu aktiviti yang wajib antara kami sekeluarga. Tetapi pada cuti sem kali ini, kiteorang tak dapat nak berjalan jauh2. Pada mulanya, plan nak pergi Taman Tamadun Islam, Terengganu. Tetapi aku bukak2 mata je pagi tadi terdengar berita mengatakan yang Kemaman BANJIR!!huhuh. Semuanya terbantut & terbatal. Ini la yang dikatakan "kita hanya merancang, tapi tuhan yang akan menentukan segalanya".

Okeh! disebabkan kiteorang punya plan asal da terbatal dengan serta merta, keluarla idea nak ke Bukit Tinggi. Iye, ini kali pertama kiteorang satu family akan ke sana. Selama ni tengok gambar kawan2 pergi je.:)

Perjalanan lebih kurang 2jam, tapi agak memeningkan sebab bukit die perghhhhhhhhhhhh!!! tinggi gile!!huhuh... Serius, aku xtau langsung tempat tuh macam mane rupe, dengan selambe pakai kasut tinggi. Sampai2 je, amik kau!!! kne jalan kaki & naek2 bukit~~~huhuhuh... agak terkedek2 la jugak aku kan..adoiiiiiiiii!!

pendakian bermula


xabes2 mendaki..ayoyo


Setelah berhempas pulas mendaki, YES!!! akhirnye sampai..:)

maen2 ngan ikan koi


sangat geram tengok ikan yang gemok2 nih






Memang tak dapat dinafikan, tempat ni sangat cantik. Sangat sesuai untuk menghilangkan tekanan setelah penat bekerja..ececehhh. Sejuk pon sejuk, udara nyaman je..seronok!!





Best kalau ade sekor teddy sebesar ini kat uma..hehe




hanya mampu amik gambar rabbit ni je, nak pegang memang takot!huhu... Ade rupe2 kucing kan rabbit nih..SERAM!





Sekian






♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...