♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Friday, December 24, 2010

MELAKA WONDERLAND =)



سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Seperti yang telah dijelaskan dalam entri sebelom ni yang bertajuk "BUKIT TINGGI" semua plan percutian kami telah terbatal dengan serta merta disebabkan banjir dan keadaan cuaca yang tak begitu baek. Jadinye masing2 da macam ayam berak kapur duduk kat rumah tanpa sebarang aktiviti, dan ayah buat keputusan untuk ke MELAKA WONDERLAND,MELAKA.



Actually, agak tertipu dengan khabar angin.huhu. Ade khabar2 mengatakan tempat ni terbesar kat Asia!!haha. Memang la sekali dengar macam tak logik, tapi sebagai manusia biasa kita memerlukan bukti untuk menunjukkan kesahihan.Betol x?? So dengan excitednye bersiap & menerjah masok ke wonderland ni~~huhuh T_T

ini la tempat pengunjung BERTUKAR!!!


setelah masuk!!jeng! jeng! jeng! BAPAK KECIK!!! selak orang baru nampak air~


mak sebagai pemerhati anak2nye bermain air :)


1st game


2nd game!


Terbaek!!!! sebab terhantuk kat lantai kolam. Hilang ingatan aku sekejap! Serius ni xmaen2. Menggigil satu badan, sampaikan pengunjung2 yang lain takot nak maen gelongsor air tuh bile tengok keadaan aku.huhu..... FOBIA!!

Leh senyum lagi dalam keadaan sakit, kepala benjol! ayoyo~~~~ pelik!!!


Start dari itu, mood aku terus termati nak teruskan permainan, membazir je bayar tiket!huhu. Jadi la tukang amik gambar je..





makan time!


balik!!!


Actually, tempat ni sangat tak selamat nak compare ngan team park yang lain. Nak kata baru, BUKIT GAMBANG,KUANTAN pon baru tapi ciri2 keselamatan yang disediakan sangat complete kot! Korang bayangkan masa turun dari gelongsor tak de penyelamat nak control kita punye pelampong, memang terbaek la aku terantuk kat dasar kolam kan..huhuh.. Tempat ni kecik okay! Sangat tidak berbaloi! Kesimpulan yang boleh dibuat ialah MELAKA WONDERLAND IS NOT RECOMMENDED!! hahaha




Sekian.
♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...