♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Sunday, January 16, 2011

ACCIDENT!



سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم



LOKASI: Federal Highway (Mid valley - Shah Alam)
MASA: 8.15 malam
JUMLAH KENDERAAN TERLIBAT:4buah
MANGSA: Semua selamat

Kejadian berlaku masa aku on the way untuk ke Shah Alam dari Cheras. Keadaan masa itu, hujan nak kata renyai , lebat la jugak. Macam biasala kan, bila dah hujan, sudah semestinya pemandu akan memandu dengan perlahan, kalau tak silap aku bawak 60KM/JAM je. Tapi benda dah nak jadikan, dengan tiba2 kereta depan aku brek mengejut then berpusing. Aku yang dah kelam kabut dah tak tau nak buat ape, dengan tidak sengaja hentam kereta depan yang pada masa itu dah melintang link jalan. BOOOOOOOOOOOOOOMMMMMM~~~ TRAGIS!!!

keadaan semasa perlanggaran


Keadaan kereta saya :











Terima kasih diucapkan kepada seorang abang tonto yang memberi pertolongan disaat aku yang dalam keadaan trauma. (tolong alihkan kereta dr link kanan ke link kecemasan).

Terima kasih jugak diucapkan kepada my family dan my PELANGI yang datang dalam keadaan kelam kabut (seriusly mmg bila jadi benda macam ni, sokongan family, kawan2 & orang tersayang sangat diperlukan).

Sekian.
♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...