♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Wednesday, January 19, 2011

MISS MY VIVA :(



سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم




Sangat merindui myVIVA atau panggilan manjanya ialah RABBIT =). Sejak accident sampai hari ini, dah 4hari myRABBIT xbersama saya, sangat sedih kot. Tak tau la kenapa, rasa macam kehilangan je. Iye la, dah hampir 2tahun aku belajar kat Uitm Shah Alam ni, myRABBIT la yang banyak berjasa, yang bersusah payah mengusung aku kesana kemari. Kira setiap hari, benda pertama yang akan berjasa kat aku ialah si RABBIT nih. :( HArap cepat la bengkel tu repair kereta ni. Da teruk ni tahap rindu aku kat myRABBIT sbb, setiap kali keluar, nampak viva putih je, hati rasa sayu je..huhu... Baru aku paham, orang selalu cakap perkataan "sayang kereta" and now aku akui aku sayang myRABBIT. Sampai leh rindu, da leh dikire dasyattttttttt la kan!! Doakan RABBIT saya siap cepat ye. :)



Sekian.
♥ nabilahazwani ♥

1 comment:

Unknown said...

dahsyat rindu nyer 2... haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...