♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Thursday, January 27, 2011

SAYA DAH GEMUK OKAY!!!



سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


HAi semua kawan2. =) Tengok tajuk pon korang da boleh agak kan ape yang bakal aku ceritakan.heheh. Sangat merunsingkan kepala, actually takde la rungsing mane pon. Tapi as a perempuan, sedikit sebanyak mesti ada perasaan risau bila berat badan anda bertambah!!! STRESS!!! Padahal berat bertambah berape KG je, tak mendatang kan effect sangat pon. Kepala otak mula la ligat berputar merancang sesuatu yang diluar jangkaan. DIET??? JOGGING??? ohhhhhh~~~ kedua2nya amat la susah untuk dilakukan oleh insan yang bernama Nabilah Hazwani Mohamad Yazid. =)

Gemok @ Kurus?? Yang mana satu idaman kalbu..:)


Okeh! Insya`allah. Aku akan berusaha untuk kembali ke bentuk asal..hehe. Puasa adalah jalan yang terbaik betol x?? =) Sambil mengganti puasa, Puasa juga boleh mengurangkan berat badan sekali. Rehatkan perut yang asik memproses makanan setiap masa. :)


**To En. Pelangi :Kite tau awak mesti bising bila baca post ni. Bukan masalah cantik or tak cantik tau. Kite bersyukur sayang, dengan anugerah Allah. Tapi sebagai manusia kita kena jaga dan pelihara anugerah yang diberi olehNya kan. :) **





Sekian.
♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...