♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Friday, February 11, 2011

Birthday Dila _ 11022011 =)



سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Tempat: Mc Donald`s, Shah Alam
Tarikh: 11/02/2011
Tujuan: Meraikan hari lahir Nurdila Samsuri.

inilah birthday girl nye_ Nurdila Samsuri_


Kek adalah tajaan dr Birthday girl sendiri..heheh.. Dah memang undang2 kiteorang,tuan punya birthday yang kene belanja kawan2. THANKS DILA!!!


inilah kek birthday girl nye_ 11/02_


Perkara yang sangat sweet Birthday Girl buat pada hari lahirnya ialah, telah belanja kek & letak tarikh aku couple ngan En.Pelangi dan tarikh pika couple dengan EN.Azam =)Hampir menitiskan air mata aku dibuatnya. Jujur aku nyatakan, Nurdila Samsuri adalah sahabat dan pemberi nasihat yang terbaek dalam semua aspek, terutama sekali bab PERCINTAAN. LOVE U DILA!!

Kek Pika & En.Azam


Tarikh keramat Nabilah & En. PElangi =)






Housemate saya. Depan dari kiri_nabila, dila, pika & wani. Belakang dari kiri_ Ila & Nani


Susah nak gambarkan perasaan ketika ini. Terlalu banyak perkara2 yang sweet, indah yang jadi antara kami semua. Duduk satu rumah, macam2 ragam aku jumpe, pelbagai masalah datang menjelma, alhamdulillah kami dapat selesaikan dan masih berkawan, bergurau senda sesama sendiri. Pejam celik, pejam celik dah nak abes belajar. Inilah saat yang paling aku tak suke terjadi dalam kehidupan iaitu PERPISAHAN. Tapi nak buat macam mana, inilah kehidupan, setiap perjumpaan akan ada perpisahan. Masing2 akan buat haluan masing2, dila di Johor, Pika di Penang, Wani di Melaka, Nani di Kedah & Ila di Ipoh. Satu doa aku semoga persahabatan ini kekal sepanjang hayat. :)


Sekian.
♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...