♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Saturday, June 4, 2011

CONFUSE -.-



سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Aku sangat keliru sekarang untuk membuat keputusan.huhu. Alhamdulillah, semalam Allah SWT telah memurahkan rezeki aku, pergi interview & alhamdulillah, dapat kerja. And aku perlu memulakan kerjaya pada 6 JUNE 2011. Lokasi ialah di Damansara Intan. Bukan tak bersyukur tapi hati aku sangat berat untuk memulakan kerjaya disana, setelah sampai ke opis berkenaan, & tengok sendiri keadaan opis tuh rasa macam tak nak plak.(xbersyukur kan). Bukan ape nak pulak sekarang macam murah pulak rezeki aku bile banyak Company2 lain panggil interview. So aku macam rase nak mencuba nasib kat company lain la pulak kan. Aku xde la rush sangat pon nak keje, bak kata En.Pelangi"cari kerje yang kita rasa kite boleh stay lame & leh dapat banyak pengalaman" & kebetulan my parents pon mengeluarkan pendapat yang same.huhu T_T.

Jadi nye aku sangat lah keliru samaada nak start keje Isnin ni atau pergi memperjuangkan nasib kat company yang panggil interview tuh.. :(



Sekian.
♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...