♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Monday, July 11, 2011

Pameran Flora 2011 :)



سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Tarikh: 10 July 2011
Tempat: Presint 2, Putrajaya

**merujuk entri sebelum ini:Gara2 BERSIH!!!

Setelah segala perancangan untuk berdating tergendala gara2 sangkut lebih kurang 6jam kat jem. So, semalam aku ngan En.Pelangi balas dendam. hehe. Tempat pertama yang kiteorang pergi untuk hari ni ialah Pameran Flora 2011, di Putrajaya. Best! Banyak bunge yang cantik2. Terutama sekali bunga favorite aku iaitu ROSE! =). Sesuai la dengan tema pameran untuk tahun ni iaitu "MAWAR UNTUK SELAMANYA". Yang paling best , ade satu bilik berhawa dingin tuh penuh dengan decoration2 yang berasaskan rose. Dorang jual murah2 sangat fresh flower tuh. Ishhh... mintak2 la nanti time aku nak kawen, and nak buat hantaran. Pameran ni ada lagi, boleh la pulun beli fresh flowers tuh dijadikan hiasan hantaran **sangat berangan ok** :)



Sebagai cenderahati En.Pelangi belikan aku bunge favorite iaitu ROSE! =) Suke sangat2.. :) Setiap orang dalam family aku dapat rose dr En.Pelangi kecuali Nadiah Amira yang kini berada di Arau. Angah, En.Pelangi cakap ko punye bile semua da layu nanti. Kire ko punye bunga2 kering la. :)

bunge rose ku yang masih didalam bungkusan


merah:nabilah hazwani, pink:amirul, kuning:luqman, putih:mak&ayah


Terima Kasih sayangku! :)


Untuk sesiapa yang berminat boleh berkunjung ke Pameran Flora ni kat Presint 2, Putrajaya. Start dr 9July - 19July 2011.

Sekian.
♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...