♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Monday, July 11, 2011

Pameran Pengantin Malaysia 2011 ♥



سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Tarikh: 10 July 2011
Tempat: PICC, Putrajaya


**merujuk entri sebelum ini: Pameran Flora 2011 :)**

Setelah puas melawat bunga2 yang ada, aku ngan En.Pelangi pon bergerak ke PICC, Putrajaya untuk menyaksikan Pameran Pengantin Malaysia 2011. Actually, mak aku yang mencadangkan supaya kami berdua pergi ke pameran pengantin. Tengok2 & survey2 apa yang perlu katanye.. :)Tema pameran pengantin untuk kali ni ialah Pretty in red, Snowy white. Kire merah putih la. Banyak decoration2 menggunakan rose merah and dipadankan dengan warna putih. Sangat cantik.. :)


Banyak pihak2 yang berkaitan dengan tunang, nikah & kawen ni join pameran ni. Seperti catering, make up artis, photographer, andaman2, baju pengantin, spa2, kad kawen, dan lain2. Cume dalam banyak2 tuh aku rasa macam kurang satu sebab booth untuk decoration hantaran xde. Kalau ada, mesti lagi bertambah seronok.Dan untuk bakal2 pengantin or sape2 sahaje sangat bagus untuk ke pameran ni sbb kita boleh dapatkan pakej2 yang sangat murah. Tapi untuk aku and En.Pelangi, kami hanya survey2 sahaja, sebab kalau nak ambik pakej2 ni semua, kena sertakan the exactly tarikh nikah pasangan.

dua baju ni sangat cantik & En.Pelangi suke dengan design die



Gambar 1st & 2nd korang boleh rujuk: Zaifie Zainal Dalam banyak2 booth, aku tertarik dengan booth milik Zaifie Zainal nih. Rekaan baju die sangat cantik.


Gambar kat bawah ni aku xingat sape punye design, tapi En.Pelangi suke dengan warna baju tuh dark turquoise kalau xsilap. Jarang orang buat warna ni. Cantik kan.. :) Macam kene plak dengan pelamin warna merah putih.


template2 yang sangat berguna dimasa akan datang :)



Actually banyak lagi gambar2, tapi letih la nak upload semua kan.hehe. For the first time kami dapat ucapat SELAMAT PENGANTIN BARU dari kawan En.Pelangi yang kebetulan datang ke pameran tu. Terkesima aku kejap kan..haha. Insyallah.. Doakan semoga Allah swt mudahkan segala rancangan kami ye kawan2 :) Dah penat jalan2 tengok booth yang ada, kiteorang lepak2 kejap kat depan PICC, tengok pemandangan Putrajaya. Cantik, tenang je. :)





En.Pelangi malu2 =)



Sekian.
♥ nabilahazwani ♥

5 comments:

Hadiran Nibum said...

wah. dah ade plan nak kawen ke cik nob. hehehe. tahniah tahniah :)

Nabilah Hazwani said...

plan 2 ade dee. Insyaallah , kalau diizinkan allah, dan dimudahkan jodoh. jangan risau nnt aku jemput ko.. :)

Hadiran Nibum said...

yayyyyyy. aku suka g kenduri. hehehe :) nway taniah taniah

Anonymous said...

tgk baju kwin ni, buat gua rase nk kawin je. kehkehkeh

Nabilah Hazwani said...

bellalicius: rase nak kawen sangat kan.. :) cantik2 sangat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...