♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Monday, September 5, 2011

hari melayan en.pelangi :)



سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Dikala semua orang bermalas-malasan hari ini untuk memulakan kerja setelah seminggu bercuti raya, aku xtergolong dalam golongan itu sebab aku cuti hari ini. Yeepppiiii~~ So esok la aku akan bermalas-malasan..huhu. Disebabkan aku cuti hari ini dan kebetulan En.Pelangi & ayah aku jugak cuti hari ini. En.Pelangi buat keputusan untuk datang beraya di rumah aku. Tapi kali ini En.Pelangi x datang sorang, die bawak abang & kakak iparnya beraya sekali. En.Pelangi bagitahu yang maknya yang suruh abangnye datang beraya sekali di rumah aku untuk mengenali family dengan lebih rapat. :)

Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar. Masing2 dapat menyesuaikan diri dengan sangat cepat. :) So mood untuk hari ini: SANGAT HAPPY! :)




Sekian.
♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...