♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Tuesday, September 13, 2011

Melawat Bungalow 10JUTA! =)



سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Setelah sebulan bekerja, hari ini aku diamanahkan untuk membuat Site Valuation untuk project Banglow di Taman Melawati, Kuala Lumpur. Untuk kali ini aku pergi dengan Contract Manager company aku. Kami bertolak ke site pagi2. Tugasan kami ialah untuk valuate semua work done oleh sub-contractor.

Selame aku bekerja, aku just dengar2 je harga rumah untuk project ni ialah 10juta, and hari ni aku tengok sendiri depan mata. Sangat dasyat! terus terpikir, kaya2 jugak rakyat Malaysia nih, sampai rumah 10juta pon sold out. :)



muke keletihan


Banyak yang aku belajar hari ini, aku lebih paham construction and material dari company aku.


Untuk maklumat lanjut mengenai project ni korang leh check website nih : NADAYU



Sekian.
♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...