♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Tuesday, December 13, 2011

kekeliruan melanda..

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Sudah hampir seminggu hari lahirku yang ke 23tahun berlalu. Tapi aku masih belom boleh bagi keputusan yang mana satu menjadi pilihan kalbu untuk dijadikan hadiah hari lahirku. Ayah memberi dua pilihan GPS or Sunglass.huhuhuh. Dua2 pon memang idaman aku~~fuhhhh..payah nak nak buat pilihan!


**ngade2 nak sunglass sbb xpenah ade pon selame ni, so bile da besar perasaan gedik nak ada sunglass amatlah mendalam, walaupon pada dasarnye aku sangat xsuke pakai sunglass sbb aku rase macam penglihatanku terhalang..heheh.. tapi nak!! leh buat koleksi. kalau agak2 xnak pakai, simpan elok2~ boleh letak kat atas dulang hantaran mase nikah nanti~~ :D sangat jimat! hahah.



**aku sangat memerlukan GPS, tambahan pulak, da bekerjaya skang. So kadang2 bile free, boss akan suruh aku collect document. Seperti mana biasa, aku sangat lemah bab2 jalan nih, walaupon jalan itu aku hari2 lalu, boleh sesat la kalau hilang tumpuan..hehe. Banyak kebaikan jugak GPS ni kan..hehe. Walaupon ade org cakap baek beli Handphone yang ade GPS lagi senang, Tapi aku xminat. Nak jugak beli yang seketol GPS ni kan..:)

Perlu buat kajian dengan lebih mendalam, sebelom buat keputusan. :)


Sekian.
♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...