♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Monday, October 11, 2010

1st time maen bowling!

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم




Semalam merupakan Birthday classmate aku, so dengan tidak sengajenye aku di jemput untuk meraikan beliau. Beliau yang dimaksudkan ialah Norsuraya Azma(nonoy). Dengan sumber kewangan yang terhad kami perlu memikirkan tempat yang agak murah untuk bersuka ria. Apa lagi BOWLING la yang menjadi pilihan. Siyes, selama aku idop 22tahun. Aku belom pernah pegang bola bowling tuh, xtau nape aku xrase seronok pon maen bowling nih. TETAPI!!!! Semalam baru aku rase nikmat maen bowling nih. Nak tau x, aku yang paling amatur leh dapat no 2 lawan ngan dila, nonoy & ida. No 1 jatuh kepada birthday girl la, actually aku saje bagi peluang!hehe.













Selepas bermaen bowling kami pergi karoke & makan pizza! Yes! sangat happy kluar lepak ngan korang. Pasni kalau boring aku tau dah nk ajak sape kluar!hehe. To nonoy selamat hari lahir. Aku akan pastikan ko kalah next game nnt. :)



















lots of love,hugs & kisses
♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...