♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Monday, December 5, 2011

Happy Birthday To Me! :)

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Alhamdulillah, hari ini genapnye umur aku 23tahun. Alhamdulillah, Allah S.W.T masih memberi aku kesempatan untuk beribadat kepadaNya, berbakti kepada kedua ibu bapaku. Syukur kehadrat ilahi, banyak peristiwa manis yang berlaku pada tahun ini, dan itu semua aku anggap sebagai hadiah hari lahir ku yang paling istimewa pada tahun ini. 1st: Tamat belajar dan menerima Ijazah Sarjana Muda Kepujian Ukur Bahan, 2nd: Memulakan kerjaya, alhamdulillah semakin hari aku semakin jatuh cinta dgn kerja aku sekarang :) 3rd: Menjadi tunang kepada Mohd Azrul Bin Hussain. :)

Alhamdulillah, setelah banyak liku yang aku tempuhi selama ini, Allah s.w.t temukan aku dengan seorang insan yang sangat istimewa. Alhamdulillah..Dengan hadirnya insan bernama Mohd Azrul, hidup aku makin sempurna. Insyaallah, akan lebih sempurna bila kami diijabkabul kelak. :) Syukur sangat2~ :) Selamat Hari Lahir Nabilah Hazwani Mohamad Yazid!!!! ^_^


insan2 yang buat hidup saya sangat INDAH!! + iyol sebagai camera man. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...