♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Saturday, August 28, 2010

SHOPPING RAYE!! Horeeeeaaaaaayyyyyyy

Haha..sangat seronok hari nih sebab keluar bersama family tuk bershopping raya. Maklomla raye tinggal berapa hari je lagi. Pagi2 lagi mak dah bagitau yang hari nih, nak keluar beli baju adik2. Kena la dahulukan adik2 kan, maklomla budak kecik nih excited dorang terlebih sikit dari kite yang dah beso ni kan...:)Jusco Cheras Selatan & The MInes adalah lokasi yang kami tuju. 1st kami pegi ke Jusco,tapi adik xnak pulak shopping kat situ, iyelan, JJ tuh da mcm pasar malam kami dah, selalu sangat pegi..ececehhh poyo plak minah nih kan.. :), iyela belakang uma je,,hehehehe.. So ayah buat keputusan tuk ke The Mines...Hah!!!amik kau borong sakan...

Aku ngan mak xbeli banyak pon sebab nak tunggu adik aku yang kat UITM ARAU balik. Nnt die balik baru la shopping same. Pompuan ngan pompuan senang sikit nak berbelanje.. Bawak orang lelaki nih, dorang mudah penat.

Setiap tahun ayah akan tetapkan budget untuk kami adik beradik. Sebagai contoh RM1000 seorang. So belila ape pon yang penting xlebih dr nilai itu, kalau lebih kne la pandai2 tanbah duet sendiri... Mak selalu cakap, kalau nak beli Boxer RM1000 pon xsalah, tapi nnt raya kena pakai Boxer je la..heheheh.. Bagus jugak sebenarnye ayah kami wat macam tuh, sbb leh ajar kami untuk berbelanja... masing2 pilih yang murah2, sbb nanti leh dapat banyak..hehehe.. Seronok kan. :) Dalam budget nih, selalunya ayah xmasokkan baju raya, kirenye baju kurung ade budget lain, sehelai sudah kan...bukan nk pakai sangat pon baju kurung.. :)

Nadiah Amira, tolong balik cepat okeh!!! Kami merancang untuk beli baju kurung siap di JAKEL SHAH ALAM!!!heheheheh... Perkara paling best dalam idop ialah SHOPPING!!! tapi xmau membazir ye....:)

Okela kawan2, saye kene tolong mak siap2kan barangan, rencah2 ape yang patot untuk masak juadah berbuka untuk hari ini.

lots of love,hugs & kisses
♥ nabilahazwani ♥

2 comments:

nur azilah said...

hahaha. rindu JJ kot.
btw slmat bepose n comin raye!~

nabilahazwani said...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...