♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Thursday, November 25, 2010

Menghabiskan duit! (T_T)



سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Hai semua,:) Agak lamekan aku tak update blog nih.huhu.So nye ari ni baru berkesempatan nak mengupdate :) Okeh macam semua orang tau, sekarang adalah cuti sem bagi pelajar2 UiTM..Yeeepppppiiiii~~~~ Leh berjalan, makan2 & rehat2 kan otak kat uma, walaupon xde la rehat mane pon otak aku nih. THESIS!!!!!Oh tidak!!! Leh tercabut kepale otak nih memikirkannye, & setiap kali aku bukak thesis, setiap kali itulah ade gangguan2 dari luar, shopping! Jalan2! tengok movie! dan lain2~~~huhuhu. Okeh Thesis xde kene mengene ngan tajuk post aku kali ni..heheh. Lupekan sekejap je pasal thesis. Pls! kite jangan cite pasal thesis kat sini ye.

okeh, hari ni berkesempatan membawa adik2 berjalan2... Seronok! Dapat la makan ape yang aku mengidamkan selame cuti ni nak makan Meetball Ikea! YAhoooooo!!!~~~~

Meetball IKEA sangat sedap! :P


Perlu ke semua nak amik gambar pose same~~ :)


Dah berjalan2 dah tentu2 la keluarkan duit.huhu. Bile balik baru terpikir ishhhhhhh~~~` membazirnye kluar tadi..hehehe.. Itu adelah perkara biase bagi Nabilah Hazwani. Dah buat baru nak menyesal. Mak Ayah aku selalu cakap, aku ni xleh ade duit. Memang abes,dan akan abes kepada benda2 yang tah ape2..huhuhu... Terok kan perangai~~~ T_T kecewe ngan diri sendiri... Tapi serius, aku bukan la jenis yang suke membazir xtentu arah nih, selalu nye duit abes sebab makan!hehehe.. Sebab tu la xnampak hasil kemane duit nye pergi. Sebab makanan bile dah diproses/ dihadam ia akan bertukar menjadi ......... lu pikir la sendri.heheheh.

Okeh, sambung lagi nanti.



lots of love,hugs & kisses
♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...