♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Thursday, February 17, 2011

Kisah Encik Pelangi =)



سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Ramai yang bertanyakan kepada aku, kenapa jarang update entri blog pasal kisah aku dengan En. Pelangi??? Tak sayang ke?? Tak happy ke??? Tak bahagia ke?? Agak payah bila nak jawab soalan sedemikian rupa. :) Okeh! Actually, bukan dengan cara itu aku nak tunjukkan kasih sayang aku terhadap En. Pelangi =). Memang aku akui, ada sesetengah manusia yang boleh share everythings pasal kehidupan dia kat blog. And aku jugak akui, aku sangat suke baca blog kawan2 yang menceritakan pasal pasangan masing2. Kisah dorang dating, gaduh, permulaan perkenalan dan lain2. Nampak bahagia sangat2. Sambil2 tuh, dapat jugak la aku doakan kebahagiaan merekakan...hehehe =)

Tapi untuk kes aku, aku tidak terlalu terbuka untuk share kisah & gambar bersama En. Pelangi(sikit2 bolehla, tapi nak tau detail mmg agak keberatan). Terlalu peribadi...:) Biarlah apa yang kami lalui bersama, kami berdua sahaja yang tau. Bukan apa, tak manis kan nak canang cerita, kami belum ada apa2 ikatan yang sah. Lainla kalau dah kawen.opsssssssss!!! Tergatal sekejap. **maaf!** Oklah!! Kepada yang menantikan entri pasal En. Pelangi saya. Harap maaf. Permintaan anda tidak dapat saya tunaikan. Cukup sekadar dengan entri ni, 1st entri pasal En. PElangi. Sila la klik: "I LOVE HIM"


**saya sedang berada dalam keadaan yang sangat tertekan! Dissertation!!! kamu telah menyerabutkan kepala otak saya!! arghhhhhhhhh! ***


Sekian.
nabilahazwani

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...