♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Monday, August 15, 2011

meaningful iftar with En.Pelangi ♥



سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Semalam bersamaan dengan 14/08/2011 (hari ke 14 berpuasa) pagi2 kluar untuk bershopping raya. Tempat yg dituju ialah JALAN TAR. Aku xde ape pon nak beli, just teman En.Pelangi cari barang raya die. Tapi En.Pelangi xjumpe pon yang berkenan, die belikan aku selendang tuk hari raya..:) Thanks sayangku. =)

Sebenarnya tujuan utama kami berjumpa semalam ialah untuk berbuka puasa bersama2. 1st time beb! So sangat happy + excited..ngeeee.. :) Pada mula nak berbuka bersama tapi last2 minit En.Pelangi terpikir nak ajak rakan2 nya sekali. So aku xkisah, lagi ramai lagi meriah kan. Setelah berbincang, kawan En.Pelangi tempah seat kat kedai area Kampung Baru, Restoran Big Mama kalau xsilap. Not bad, RM 27.90 untuk dewasa. Aku rase ni la range yang paling murah aku penah jumpe kot. :) Ok la menu die, simple2 je. Kenyang la, dengan portion RM 27.90 tuh dapat la makan kambing panggang iaitu my fav food. :)

After makan2 kami solat Maghrib di Masjid Kampung Baru, then terus balik ke Cheras. Thanks Sayangku atas semua perbelanjaan, nnt kite da gaji kite share2 balik ok.. :)




**atas kesibukan berborak2 semalam, terlupe nak snap gambar, so entry kali ni xde la gambar kami berbuka puasa.maaf :) **




Sekian.
♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...