♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Friday, June 25, 2010

COMMITED TO THE GAME!!!

Selamat Pagi semua!! (◕‿◕✿) Okeh bangun pagi2 & saksikan segala highlight Fifa kat Astro sport.✖‿✖ Itu adalah rutin aku setiap pagi sejak World cup bermula ari tuh. Tapi ni hati aku tersentuh menyaksikan perlawanan antara Slovakia vs Italy. (╥_╥) Sedih tgk pemain Italy yg menangis sbb negara mereka tidak layak tuk masuk pusingan kalah mati. Kesimpulan yg aku dapat, alangkah indahnya kalau pasukan MALAYSIA maen dengan semangat tuk negara seperti mereka. Aku hanya memberi pendapat, team negara kite maen tuk duit!! xde duit maen mcm taik. Baru menang sikit mcm2 gelaran nk bagi, dato la, datuk la... padahal maen tuk Asia pon xlepas. Aku mmg xminat ngan pasukan negara sendiri atas alasan yg telah disebut td. (¬_¬) Ermmmm~~ pagi2 pasukan MALAYSIA telah membuatkan mood aku kurang ceria ari nih~hahah..

lots of love,hugs & kisses
♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...