♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Monday, January 31, 2011

Kajian Berdasarkan Bulan Kelahiran

Kajian ini dibuat oleh Dr Fadzilah Kamsah:
Bulan kelahiran saya ialah DISEMBER

1 - Sangat setia dan pemurah. (Tepat sekali!! lagi2 bab setia tuh)

2 - Bersifat patriotik. (Maybe)

3 - Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan. (sangat aktif dalam permainan 2 agak kurang tepat actually, pergaulan 2 ade betulnya.)

4 - Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa. (TEPAT!Aku admit benda nih.Inilah kelemahan saya )

5 - Bercita-cita tinggi. (Sudah tentu!! )

6 - Suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi. (Maybe)

7 - Seronok bila didampingi. (♥ ♥ ♥ )

8 - Suka bercampur dengan orang. (TEPAT!)

9 - Suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai. (SANGAT2 TEPAT!)

10 - Sangat jujur, amanah dan bertolak ansur. (TEPAT!)

11 - Tidak pandai berpura-pura. (TEPAT!)

12 - Cepat marah. (TEPAT! tapi cepat cool balik ye.. xelok marah lame2 nnt cepat tua. hehe)

13 - Perangai yang mudah berubah-ubah. (TEPAT!)

14 - Tidak ego walaupun harga dirinya sangat tinggi. (saya sangat ego kot, lagi2 bila saya dicabar..huhu )

15 - Benci pada kongkongan. (SANGAT2 TEPAT!)

16 - Suka berlawak. (Maybe)

17 - Pandai buat lawak dan berfikiran logik. (Maybe)




Sekian.
♥ nabilahazwani ♥



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...