♥ FRIENDS ARE LIKE BEAUTIFUL GARDEN ♥

Sunday, January 2, 2011

KEMBALI KE SHAH ALAM



سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Hari ni tibalah masa aku untuk pulang ke Shah Alam, dimana tempat tumpahnye ilmu lectuter2 untuk aku. Tempat dimana aku perlu pergi untuk menuntut ilmu..huhu. Seperti sebelum2 ini, hati akan mula sayu bila nak balik Shah Alam. Macamla jauh sangatkan Shah Alam tuh, padahal everyweek balik Cheras, tapi tak tau kenapa aku rasa jauh sangat.. ayoyo! Kalau boleh rasa nak ulang alik je Shah Alam - Cheras. Tapi apakan daya, JEM(kesesakan lalu lintas)!! memutuskan segalanya.. :(


For sure aku akan merindui Adik man yang manja, mak, ayah dan Iyol yang suka wat lawak, xlupe juga kepada nadia si suara jantan(walaupon ko kat Arau) :)

Insyaallah ni semester terakhir aku untuk degree.Sama2 doakan ye :) Ameen. Semester akhir yang banyak cabaran, insyaallah aku akan buat yang terbaik.



Sekian.
♥ nabilahazwani ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...